reklama

Ivan,čo mám robiť!!???? Zdeno ma nechal

Upozornenie:Článok nie je vhodný:- pre ružolíce decká zgospelov organizovaných dospelých ľudí z pračudesných spolkov, ktorí z poza dioptrií s bázňou hľadia na pani vedúcu pre chovateľov rybičiek na morálku prepjatých ľudí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (111)


Takto zúfalo v piatok večer mido telefónu solila Katka – bývala kolegyňa strojkami prsiami, s krásnym ksichtíkom … čo na topovedať, vždy som ju chcel pretiahnúť, tak ako každý,čo i len s miernou erekciou disponujúci muž.


Aby som dlho nerozvádzal tútoničím výnimočnú lovestory zhrniem to v krátkosti– vo co gou – ako vravievame my decká do 35 rokov.


Jednoducho slečna Katka sa priamfanaticky zaľúbila do svojho fešného kolegu Zdena.

(Fešného ako fešného,keď nie som k tomu donútený, neberiem ľuďom ilúzie.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


A ten Zdeno prosím pekne, ktorýju zahrňoval rozžeravenými pohľadmi z poza kompu, vrúcnymi snáď aj A2kovými mailiskami, desiatkami a desiatkami zaľúbených esemesiek a inými dôkazmi nehynúcej lásky – napr. nosil tehly na stavbu jejrodičov, chodil s ňou po onákupoch nevnímajúc čas,pevne stískajúc jej rúčku, atďatď. - tak tenZdeno prosím pekne z čistajasna sa s ňou rozišiel.

Po 6 nádhernýchmesiacoch.


„Ivan, som u kámošky, prosímťa dojdi, prosím, potrebujem to s tebou vyriešiť“obrátila sa na mňa ako spoľahlivého psychológa,ktorý ma naporúdzi vždy dobre mienenú radu.


„OK, do hodinky som tam, nebojvyriešime problém a niečo vymyslím“ ukončil somrozhovor a utekal do kúpelky poriadne sa vysprchovať, vyholiť podpazušie, prirodzenie, vytŕhať chĺpky z nosa a poriadne sa nadžabať mojou luxusnou vôňou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Dolu ma už čakala naša spoločná kámoška, Táňa, chudá nevzračná zato vesela kopa.


Keďže už mala v sebe zo päťvodiek, vo výťahu, cestou k zronenej, sa už chichúňala na neštastí slečny Katky.


„Sa tu nechichoc a radšej sa namaľuj aby som sa neľakal celý večer“ - odvrkol som nikdyneuraziacej sa Táni.


„Sa pozri na seba..“ - ale nič kreatívne ju ďalej nenapadlo aj skrz toho, že sme dorazili na miesto činu.


Katku som privítal bez slov –súcitne som sa na ňu pozrel, pateticky som roztiahol ruky a silno ju objal, až som sa jej spakruky dotýkal pŕs.


„Ty si taký debil, nič ti nepoviem, ty si budeš robiť zo mňa klasicky prdel“ - neskočila Katka na moju scénku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


„Ale...“ - zasekol som sa a s vypleštenými očami očami odkráčal do biedne zariadenej kuchyne.

Zapálil som si a ponúkol som sa vodkou.

V rýchlosti – došiel som okolo deviatej – traja sme vypili 2,5 sedmičky vodky a ani sme sa nenazdali a boli 4ri hodiny nadránom.


Samozrejme, že medzitým, už podgurážená Katka sa odvážila a zdôverila sa mi s celým jej svetabôľom.

Naordinoval som jej stratégiu decentnej chladnosti a odmeranosti, nakoľko dovtedy priam svojou láskou dusila tiež rozpáleného Zdenka. Proste decká sa prehriali ako motor.

Zagarantoval som jej, že do týždňa Zdenko, prostý chlapec príde za ňou s náručou plnou neopakovateľnej lásky a darov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ukľudnená sa o mňa oprela. Ako starý harcovník som vedel, že teraz nie je vhodná chvíľa jej strčiť jazyk do úst, pretože pár centimetrov nad ním vírili myšlienky venované Zdenkovi.


Tak sme ešte podebatili, Táni som odporučil zopár zaručených prípravkov starých materí na jej nevábnu pleť a šli sme spať.


Táňa do svojej izby a s istotou, že nikto jej nebude škrabkať na dvere zaspala spánkom spravodlivých.


Ja do chodby, zmietaný žiadzou po kvalitnom sexe a o dvere ďalej Katka.


Kedže Kaťuša zaspávala smenom Zdenko na perách, vedel som, že šanca na kvalitný sex je minimálna.

Na druhej strane – kedy sa naskytne príležitosť mať také telo o izbu ďalej?


Zaklopal som jej na dvere s otázkou:„ Nechceš kvapky do nosa, počujem že zle sa ti dýcha“


„Díky, mám plný nos“ prijala vzácnu tekutinu a ja počas kvapkania som zaujal pozíciu vedľa nej.


„Jaak sa tam brutálne spí,strašné, ani 40 kilová Táňa by sa tam nevyspala“ odpovedal som sa na pýtajúci pohľad, čo tu robím.


Otočila sa mi chrbtom a zaspala. Akože zaspala. Ruku som posunul pod jej perinu a začal hladiť stehná.Čakal som odmietavé zovretie, obrnil som sa trpezlivosťou,že to bude na 5,6 dôb..


Ale stehná sa otvorili do symbolu victory a ja som vplával do útulného prístavu ako víťaz.


Vedel som,že snáď už nikdy nebudem mať tú česť obrábať toto stepilé mladé telo, tak som akt patrične predlžoval.


V sobotu ráno sme sa rozlúčili ako dobrí priatelia a šli sme svojou cestou.


V utorok mi Kaťa písala mail –Zdenko jej kúpil kyticu a krásne papučky.


Ja som jej odpísal: Budúci rok bude svadba.


Katka bez okolkov: Boh by dal! Ak tobude tak, si pozvany!!!


Budúci rok, keď pôjdem nasvadbu, určite jej nebudem čumieť na jej krásne prsia v svadobných šatách.


Prečo? Lebo som ju už mal.)

Ivan Malinovie

Ivan Malinovie

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"A přitom taková blbost" poviem si.. Zoznam autorových rubrík:  politikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu