reklama

Čo týždeň zbabral - 10.týždeň.

Krátke ohliadnutie sa za minulotýždňovými udalosťmi - hlava, nehlava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V politike je toho veľa nového. Za zmienku stoja najmä oslavy MDŽ pod taktovkou bravúrneho baviča pána Marcina.. Raz som sa vo väčšej spoločnosti na margo sitkomu Susedia sa vyjadril, že je to jalový humor pre voličov Smeru. Pán xy sa tvrdo ohradil, že je to výborné a že oni sa so ženou na tom bavia. Sú to voliči strany SMER. Kiež by ma vedeli "srandičky rôznej sorty" tak rozosmiať..

Okrem toho tu zúri kríza a nielen tá hospodárska. Ta kríza zúri aj na chodníkoch, ktoré su po odchode snehu vykladané psími hounami..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priama reč: "Milí psičkari - pekne Vás prosím, ak máte havinka, miláčika, drobčeka, či teľa vo veľkosti bylinožravca, vezmite to houienko do náruče a odneste ho kam patrí.. Lebo utrieť si také houienko, či na snehu alebo na tráve je nemožné.. Je mazľavé a smrdí ako záchod v reštaurácii U Janka niekde v Domaňovciach. " "Ďakujem".

Poďme ku kultúre - asi už xy krát pretraktovaná téme Eurosong.. či Eurovízia? Nedá mi pár vlastných postrehov.

Kto to je Zašo, Chrenka, Komajota? Alebo - to bolo čo? Veľa snahy a málo talentu, dá sa povedať..

Na druhej strane som si dopísal do nákupného zoznamu chren. Vždy na neho zabudnem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pravdupovediac, to je všetko čo vo mne zostalo po vzhliadnutí tejto relácie. Snáď len za zmienku stoja ešte moderátori - to snažiace sa chúďa v zákulisí, čo vyzerá ako zmenšenina Mariána Hossu.. Mne Vám ho prišlo tak ľúto ako sa snaží vtipkovať. Normálne, kebyže som tam, tak zo súcitu mu venujem pár výbuchov smiechu .. A zároveň zdvihnutým obočím by som vyzýval ostatných aby sa pridali..

A Pyco je elegán, fajn chalan - len nechápem, prečo nejde s farbou von, čo sa jeho orientácie týka.. Bolo by to gesto aj jemu by sa uľavilo..

Apropo, Dara nespeivala? Ani ten recitujúci rytmus v hudbe? Vždy mi ulahodia a mám pocit, že juesej je na dosah.. škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Politika bola, kríza bola, kultúra bola, šport vynechám, už dlšie neviem čo sa tam deje... Dáme niečo z oblasti REKLÁM a končím.

V poslednej dobe ma chytila za srdce reklama -žiadna.

Pekny zbytok dňa želám.

Reklama.

Ivan Malinovie

Ivan Malinovie

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"A přitom taková blbost" poviem si.. Zoznam autorových rubrík:  politikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu